OMD Finland
Tulevaisuus on täällä
Uusimmat artikkelit
link to Yleisödata tekee jokaisesta mainostajasta mestaritason tarkka-ampujan
Laajan ja laadukkaan datan, nokkelan datankäsittelyn sekä osaavan ohjelmallisen ostotavan taitavan spesialistin avulla jokainen mainostaja pystyy kohdentamaan mainosviestinsä suoraan oman...
link to Kohtaamisia – roolini strategina
Kuvitellaan tilanne, jossa yrityksen X tavoitteena on myydä mahdollisimman paljon kenkiä. 50 000 paria naisten kevätsesongin kenkiä, sillä tavoitteena on kasvattaa sesonkimyyntiä...
link to Kansainvälisen markkinoinnin yhteistyömalli: Nissan Nordic Europe
OMD Finland on toiminut Nissan Nordic Europen markkinointikumppanina jo yli kymmenen vuoden ajan. Kansainvälisesti vahva toimistoverkostomme on mahdollistanut tehokkaan toiminnan Pohjoismaissa ja...
link to Markkinoinnin tavoitteet: Miten meni noin niinku omasta mielestä?
Tavoitteet, check ✓. Markkinointi, check ✓.
136
link to Markkinointiteknologian aamiainen
OMD järjesti yhdessä Omnicom Media Groupin kanssa 9.3. markkinointiteknologian aamiaisen Suomen markkinointialan johtaville yrityksille. Olimme kutsuneet partnerimme Emarsyksen, B2C Marketing...
link to Dashboard, mahdollisuus visualisoida markkinoinnin tuloksellisuutta
Tiedolla johdettu markkinointi nähdään oleellisena menestystekijänä yritysten osalta, niin maailmalla kuin Suomessakin. Annalectin joulukuussa 2016 julkaisemassa tutkimuksessa, 93% tutkimukseen...