Mitä vaaditaan tulokselliselta digitaalisen median kampanjalta?
Grand One – kilpailu pyrkii löytämään parhaita suomalaisia digitaalisen median töitä. Sain kunnian toimia tämän vuoden kilpailussa tuomarina Tuloksellisin kampanja -kategoriassa....
Mitä vaaditaan tulokselliselta digitaalisen median kampanjalta?
Grand One – kilpailu pyrkii löytämään parhaita suomalaisia digitaalisen median töitä. Sain kunnian toimia tämän vuoden kilpailussa tuomarina Tuloksellisin kampanja -kategoriassa....
Are you a Super Star Marketer? Then you probably use Marketing Mix Modeling
If you are not, you could be throwing your marketing investments away, in fact you probably are wasting a lot of effort and resources, that could be working hard for you. Read on. 140
Mainostajien Liiton "Kaikki mitä sinun tulee tietää videosta 2017" -seminaarissa puhuttiin liikkuvan kuvan muuttuvasta pelikentästä niin mainostajien, mainostoimistojen kuin julkaisijoidenkin...
OMD:n asiakas Atria järjesti 25.-26.3. huikean jännitysnäytelmän Lahden torilla keskellä MM-huumaa. Kyse ei kuitenkaan ollut hiihdosta, vaan grillauksesta. Talvigrillaamisen nousevaan trendiin...
Case: Miten McDonald’s Suomi on saanut kilpailuetua tiedolla johdetulla markkinoinnilla
McDonald’s Suomi on jo yli kymmenen vuoden ajan analysoinut markkinointinsa vaikuttavuutta ja optimoinut markkinointimixiään yhdessä Omnicom Media Groupin toimistojen OMD:n ja Brand Sciencen...
Miksi koneoppiminen on nykypäivän markkinoinnissa välttämätöntä?
Aloitetaan perusteista: Mitä koneoppiminen oikeastaan on? Jos aihe on sinulle jo aiemmin tuttu, niin voit jättää seuraavan kappaleen väliin. Suosittelen myös lukemaan Timo Paloheimon...